Viihdoin Hello World - kirjoitus
Säätäjän blogi on nyt saanut jonkinlaisen kuoren ympärilleen joten on aika kirjoittaa tämä ensimmäinen pidempi kirjoitus. Hyvin kylmä maanantaiaamu (ihana hämmentävä yhdyssana) ja kupillinen teetä kookosöljyllä, sekä pohdintaa, miksi tarvitsen tämän blogin. Kyllä, minä todella tarvitsen median, joka ei ole yhtä nopeatahtinen ja sirpaleinen kuin facebook, vaikka nämäkin asiat voisin sinne kirjoittaa. Blogi antaa mahdollisuuden uudelle suunnalle ja tietoiselle valinnalle: mistä kirjoitan. En halua olla miljoonas kolmaskymmenes neljäs Lifestyle blogger, toki meillä jokaisella on se oma tyyli. Haluan kirjoittaa tavasta elää pienellä rahalla laadukkaasti. Tämä voi joskus tarkoittaa alennusmyyntejä, jotain mielenkiintoisia tavaroita, tai ihan vain omaa fiilistä, kun löytää sellaisen esineen joka sopii täydellisesti tarkoitukseensa, löytää uuden käyttötarkoituksen tai se voi olla muu "Heureka!"-oivallus arjessa. Aiemmat muutama kirjoitus on ollut puhtaasti alesale juttuja, j...
Kommentit
Lähetä kommentti