Säätäjän blogi on nyt saanut jonkinlaisen kuoren ympärilleen joten on aika kirjoittaa tämä ensimmäinen pidempi kirjoitus. Hyvin kylmä maanantaiaamu (ihana hämmentävä yhdyssana) ja kupillinen teetä kookosöljyllä, sekä pohdintaa, miksi tarvitsen tämän blogin. Kyllä, minä todella tarvitsen median, joka ei ole yhtä nopeatahtinen ja sirpaleinen kuin facebook, vaikka nämäkin asiat voisin sinne kirjoittaa. Blogi antaa mahdollisuuden uudelle suunnalle ja tietoiselle valinnalle: mistä kirjoitan. En halua olla miljoonas kolmaskymmenes neljäs Lifestyle blogger, toki meillä jokaisella on se oma tyyli. Haluan kirjoittaa tavasta elää pienellä rahalla laadukkaasti. Tämä voi joskus tarkoittaa alennusmyyntejä, jotain mielenkiintoisia tavaroita, tai ihan vain omaa fiilistä, kun löytää sellaisen esineen joka sopii täydellisesti tarkoitukseensa, löytää uuden käyttötarkoituksen tai se voi olla muu "Heureka!"-oivallus arjessa. Aiemmat muutama kirjoitus on ollut puhtaasti alesale juttuja, j...
Minulle kävi niin onnettomasti viime viikolla, että asioidesani kaupungilla olen onnistunut kadottamaan toisen korvakoruni. Huomasin tämän vasta illalla, kun peiliin vilkaisin. Ensimmäinen reaktion oli että -EI! Ei, ei, eeei. Apua. Nimittäin kerään Kalevala koruja ja tämä oli juurikin sellainen. Vieläpä sellainen, mitä ei enää valmisteta ollenkaan, Loitsu, pronssisena. Yritin koko illan löytää jostakin tämän, tori.fi -ei osumaa. Facebook Kalevala koru kirppisryhmä -ei osumaa. Kaikki maailman koruliikkeet, jotka Kalevala koruja myy, -ei osumaa. Tässä vaiheessa kello oli jo sen verran paljon, että piti mennä nukkumaan. Harmitti ja vähän itketti. Näillä on minulle suuri tunnearvo. No, sen mitä maailma ottaa, se takaisin antaa - eikös niin? Seuraavana aamuna minulla välähti ja soitin Kalevala Koru outlettiin Espooseen. Olen käynyt siellä aiemmin ja ajattelin kokeilla onnea, ja arvatkaa mitä? Sieltä löytyi toiseksi viimeinen pari Loitsua pronssisena! He suostuivat laittaa minu...
Kommentit
Lähetä kommentti